آیا کریمی Ùˆ انصاریفرد به سمت نیمکت پرسپولیس Ù…ÛŒ روند ØŸ

آیا کریمی و انصاریفرد به سمت نیمکت پرسپولیس می روند ؟




 

 


آیا کریمی و انصاریفرد به سمت نیمکت پرسپولیس می روند ؟


تاریخ : دوشنبه ،
31 تیر 1392

تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که کادر فني اجازه حضور هيچ فردي بر روي سکوها را نداد.


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس گرم کردند و سپس در سه گروه به حفظ توپ و پرسينگ پرداختند.

حدود 40 هوادار پشت درب‌هاي بسته حضور داشتند که اين هواداران که از راه‌هاي دور آمده بودند با پرش بر روي سقف‌هاي سالن‌ها و نشستن بر روي ديوارهاي کارواش سعي کردند دقايقي تمرين امروز را نگاه کنند اما مسئولان انتظامي به آنها اجازه اين کار را ندادند. اين در حالي بود که يکي دو هوادار حتي به دنبال فيلمبرداري هم بودند اما موفق به اين کار نشدند.

*عابدزاده در تمرين امروز شرکت نکرد.

*هواداران در مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر به دنبال اين بودند تا متوجه شوند که آيا کريمي و انصاري‌فرد به سمت نيمکت پرسپوليس در بازي مقابل تراکتورسازي خواهند آمد يا خير. اين موضوع سوژه اصلي هواداران بود.

*در تمرين امروز سخت‌گيري‌هاي بيشتري نسبت به روزهاي گذشته مي‌شد تا حدي که حتي يک نفر هم اجازه نشستن روي سکو را پيدا نکرد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل